Reduced Risk of Hypertension by the Intake of Berries. - NHI OnDemand - Health Studies Journal
Links shared publicly online about this topic.
- 487total visits
Reduced Risk of Hypertension by the Intake of Berries. - NHI OnDemand - Health Studies Journal
View full resource at nhiondemand.com
Tags: Heart, Heart Disease, High Blood Pressure, Disease and Condition, Healthy Living, Green Living, Environment, disease
Most Recently Shared on February 22, 2011 at 6:29 pm By:
1 in 3 adults have high blood pressure. Berries can aid in Hypertension according to this new study. http://ow.ly/41hWo #bloodpressure
Advertisement

