Diet Soda May Raise Your Risk of Stroke
Links shared publicly online about this topic.
- 468total visits
Diet Soda May Raise Your Risk of Stroke
View full resource at healthmadeeasy.com
Tags: Stroke, Thrombotic Event, Diet and Nutrition, Healthy Living, Exercise and Fitness, News, Medical
Most Recently Shared on March 2, 2011 at 6:42 pm By:
Dangers of Diet Soda | Worldhealth.net Anti-Aging News
worldhealth.net — “People who drink diet soft drinks on a daily basis may be at increased risk of suffering a stroke, heart attack, and vascular death.” View full resource at worldhealth.net
Most Recently Shared on February 28, 2012 at 2:00 pm By:
Dangers of Diet Soda | http://t.co/nSG9yAzl Anti-Aging News http://t.co/HwVMPEig
Diet Soda May Increase Your Risk of Stroke by 50 Percent
articles.mercola.com — “Diet soda drinkers, beware: according to a recent study, this popular beverage may increase your risk of stroke.” View full resource at articles.mercola.com
Most Recently Shared on February 20, 2012 at 5:58 am By:
This Popular Beverage Can Increase Your Stroke Risk by 50% http://t.co/LiOuLgFg
Why You Should Ditch the Diet Soda | Men's Health News
news.menshealth.com — “Drinking diet soda each day can increase your risk of having a heart attack or stroke, reports a study published in the Journal of General Internal Medicine.” View full resource at news.menshealth.com
Most Recently Shared on February 8, 2012 at 8:10 pm By:
You may want to give up diet soda after you read THIS: http://t.co/8FwZvEky
Study: Diet Soda May Not Raise Risk of Diabetes After All – TIME Healthland
healthland.time.com — “Previous studies have linked drinking diet soda with a higher risk of diabetes, among other health problems. But a large, long-term study bucks the trend, suggesting that diet sodas and other artificially sweetened drinks won't raise your chance of developing diabetes after all.” View full resource at healthland.time.com
Most Recently Shared on April 22, 2011 at 3:31 pm By:
Still curious how diet soda affects desire for more sugar. Diet Soda May Not Raise Risk of Diabetes After All http://t.co/2bNnUGc #health
Study: Diet Soda May Not Raise Risk of Diabetes After All – TIME Healthland
healthland.time.com — “Previous studies have linked drinking diet soda with a higher risk of diabetes, among other health problems. But a large, long-term study bucks the trend, suggesting that diet sodas and other artificially sweetened drinks won't raise your chance of developing diabetes after all.” View full resource at healthland.time.com
Most Recently Shared on April 22, 2011 at 3:29 pm By:
Study: Diet Soda May Not Raise Risk of Diabetes After All: Previous studies have linked drinking diet soda with a... http://ti.me/gn5FhC
Study: Diet Soda May Not Raise Risk of Diabetes After All – TIME Healthland
healthland.time.com — “Previous studies have linked drinking diet soda with a higher risk of diabetes, among other health problems. But a large, long-term study bucks the trend, suggesting that diet sodas and other artificially sweetened drinks won't raise your chance of developing diabetes after all.” View full resource at healthland.time.com
Most Recently Shared on April 22, 2011 at 2:35 pm By:
RT @TimeHealthland: Study: Diet Soda May Not Raise Risk of Diabetes After All http://ti.me/hrXp8V
Consumption of Diet Soda- A Risk Factor for CVA and Vascular Events?: Chief Complaint
tinyurl.com — “A recent abstract presented at the International Stroke Conference this week in Los Angeles suggests that heavy consumption of both diet and regular soda in older patients (>65) is associated with an increased risk of vascular events, including st” View full resource at tinyurl.com
Most Recently Shared on March 22, 2011 at 11:34 pm By:
Diet soda increases risk of metabolic syndrome, MI and may increase weight gain: http://tinyurl.com/4fotkpn. Drink your water, people!
Is Diet Soda Linked to Heart, Stroke Risk?
m.webmd.com — “You may feel less guilty if you opt for diet sodas over sugary beverages, but drinking them regularly may raise your risk of heart attack and stroke, a study suggests.” View full resource at m.webmd.com
Most Recently Shared on February 14, 2011 at 6:11 pm By:
Is Diet Soda Linked to Heart, Stroke Risk? http://bit.ly/gLLnl0 #health #parenting
Should You Ditch Your Diet Coke? | GoodyBlog
parents.com — “That's the question raised by research that came out last week linking diet soda consumption to a higher risk of stroke. No one, researchers included, are” View full resource at parents.com
Most Recently Shared on February 14, 2011 at 5:17 pm By:
Just in time for lunch - Our health editor asks: Should You Ditch Your Diet Coke? http://ow.ly/3W8QB
Daily diet soda raises stroke risk by 61%: Study
news-medical.net — “A new study suggests that regular intake of diet soda may be boosting the risk of stroke. Stroke is the third leading killer following heart disease and cancer, in the United States. More than 137,000 people a year die from stroke, according to the American Stroke Association.” View full resource at news-medical.net
Most Recently Shared on February 14, 2011 at 1:14 am By:
Daily diet soda raises stroke risk by 61%: Study: A new study suggests that regular intake of diet soda may be b... http://bit.ly/ePlhaU
Can Diet Sodas Increase Your Risk of Heart Attack and Stroke? | Timi Gustafson, R.D.
timigustafson.com — “A just released study on diet sodas suggests that the no-cal or low-cal versions may be kinder to your waistline but bad for your heart and even your head. A” View full resource at timigustafson.com
Most Recently Shared on February 12, 2011 at 9:47 pm By:
Can diet sodas increase your risk of heart attack and stroke? A newly released study says yes. Details @ http://bit.ly/fRo6B4
Can Diet Soda Boost Your Stroke Risk? Information on Healthline
healthline.com — “Read about Stroke Risk Factors, and other breaking health care stories in the Health Day News section of Healthline.” View full resource at healthline.com
Most Recently Shared on February 11, 2011 at 5:34 pm By:
Diet soda fans who drink the beverages daily may cut down on calories, but may also boost their risk of stroke. http://ht.ly/3UN0C
Salty Diet Linked to Stroke Risk
webmd.com — “Fewer than 2 teaspoons of salt a day may raise your risk of stroke, a study shows.” View full resource at webmd.com
Most Recently Shared on February 11, 2011 at 5:30 pm By:
Diet soda drinkers could have higher risk for stroke, heart attacks
nydailynews.com — “Diet soda may cut calories, but it could also lead to a higher risk of stroke and heart attack among those who drink it every day, new research suggests.” View full resource at nydailynews.com
Most Recently Shared on February 10, 2011 at 10:13 pm By:
Drink diet soda everyday? It could raise your risk for a stroke. Lovely. http://nydn.us/gwqMdb
Advertisement

